Зміст:
Медок – це універсальна база даних, що використовується у сфері медицини для зберігання інформації про пацієнтів, ліки, діагнози та інші медичні дані. У процесі роботи виникають ситуації, коли потрібно перенести цю базу з одного комп'ютера в інший. У цій статті ми розповімо, як це зробити без втрати даних та помилок.
Перенесення бази даних Медок може бути викликаний різними причинами. Наприклад, ви можете вирішити оновити комп'ютер або перенести базу на потужніший сервер. Незалежно від причини, переносити базу слід обережно та послідовно, щоб мінімізувати ризики втрати даних.
Першим кроком перед перенесенням бази Медок є резервне копіювання даних. Це дозволяє зробити точну копію вашої бази даних, щоб у разі будь-яких проблем можна було відновити дані. Після резервного копіювання ви можете розпочати перенесення бази на новий комп'ютер або сервер.
Як перенести базу Медок з одного комп'ютера на інший | |
---|---|
Крок | Опис |
1 | Підготувати новий комп'ютер: встановити програмне забезпечення, необхідне роботи бази даних Медок. |
2 | Зробити резервну копію бази даних Медок на старому комп'ютері. |
3 | Перенести резервну копію на новий комп'ютер. Це можна зробити за допомогою знімного носія або підключення до мережі. |
4 | Встановити базу даних Медок на новий комп'ютер. Виконуйте вказівки щодо встановлення програмного забезпечення. |
5 | Відновити резервну копію бази даних Медок на новому комп'ютері. Це можна зробити за допомогою функції відновлення бази даних у програмі Медок. |
6 | Перевірити роботу бази даних Медок на комп'ютері.Переконайтеся, що всі дані та функції працюють належним чином. |
7 | Видалити базу даних Медок зі старого комп'ютера, щоб звільнити місце на диску. |
Для цього виконайте наступні дії: перейдіть до розділу "Головне меню", потім "Адміністрування" і виберіть "Резервне копіювання". Клацніть по кнопці "Файл", а потім "Створити резервну копію". У відкритому вікні оберіть підприємства, для яких потрібно скопіювати базу, та підтвердіть вибір, натиснувши «ОК».27 груд. 2021 нар.
Як вивантажити базу Медка?
перейдіть до розділу "Головне меню", потім "Адміністрування" і виберіть "Резервне копіювання". Натисніть кнопку «Файл», а потім «Створити резервну копію». У відкритому вікні виберіть підприємства, для яких потрібно скопіювати базу, та підтвердіть вибір, натиснувши «OK». Далі вкажіть каталог для збереження копії.
Як перенести Медок на інший диск?
Для цього Вам знадобиться зайти в папку, де встановлено M.E.Doc, за замовчуванням «C: ProgramData Medoc». Далі необхідно скопіювати папку «db», і помістити її в папку з програмою, в яку хочете перенести. Дуже важливою є версія програми з якої скопіювали папку і в яку вставили повинні бути однаковими!
Як зробити архів медок?
Як створити резервну копію в “M.E.Doc” Для створення резервної копії (бекапу) бази M.E.Doc зайдіть у розділ Головне меню – Адміністрація – Резервне копіювання, виберіть каталог, куди зберігатиметься копія бази. Далі відкрийте закладку Файл – Створити резервну копію або натисніть на ярлик із зеленим плюсом.
Як відновити медок із резервної копії?
Запустіть програму M.E.Doc. для запуску Майстра заповнення даних про підприємство. Якщо у програмі M.E.Doc ще не було налаштовано жодного підприємства, то після запуску програми одразу відкриється Майстер заповнення даних про підприємство. Вибираємо режим "Відновлення з резервної копії" (1) та натискаємо кнопку Далі (2).
Залишити відповідь