Як зняти реле скло

Яке реле відповідає за двірники?

Працюють склоочисники завдяки спеціальному моторредуктору, живлення на який подається від бортового ланцюга автомобіля. А за періодичність роботи відповідає реле, що має маркування РС-514.

Де реле двірників 2105 року?

Реле склоочисника вітрового вікна розташоване під панеллю приладів з лівого боку та прикріплено до боковини кузова двома гвинтами.

Де знаходиться реле скла?

У більшості автомобілів незалежно від марки та моделі його слід шукати у монтажному блоці, там же, де розміщуються запобіжники для всіх електронних приладів машини.

Посібник з ремонту Нива Lada 4×4 Legend ВАЗ 21213, 21214, 2131
Заміна реле склоочисника (реле двірників) Нива ВАЗ 21213, 21214, 2131 lada 4×4

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Не найкращий варіант, але працює.
VW Passat Variant B4 2Е 1994 року.
Якийсь час тому електросклопідйомник перестав стабільно піднімати і опускати скло водійських дверей. То відчиняв вікно, але закривав через раз, а потім закрив і завмер остаточно.

Для зняття цього вузла:
1. Знімаємо з дверей оббивку (насамперед розкривши рукоятку з електрокнопками та відкл. роз'єми)
2. Обережно, не порвавши, демонтуємо динамік. Відключаємо роз'єм, кладемо убік.
3. Акуратно, не порвавши, демонтуємо шумоезоліцію (внутрішню ручку відриву дверей доведеться зняти – знизу її підчепити викруткою язичок і зрушити ручку вперед по руху авто).

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Шумоезоліцію бажано зняти взагалі інакше вона сильно заважатиме.

4. Необхідно вимкнути роз'єм від блоку електропідйомника. Роз'єм знаходиться в самій передній частині дверей.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Тягти кришку роз'єму вгору. Знімається роз'єм туго т.к.всередині гумовий ущільнювач від вологи.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

5. Головкою на 10 відкручуємо 6 болтів. Це кріплення самого механізму до мет. двері.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

6. Якщо скло заклинило у відкритому положенні, є доступ до двох болтів на 10, які кріплять механізм підйомника до скла. Відкрутивши їх і піднявши скло руками нагору, надійно фіксуємо його. Беремося за видимі частини витягу і, трохи зрушивши його назад двері, виймаємо конструкцію.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

7. Дещо складніше, якщо скло "зависло" в закритому положенні, у цьому випадку немає вільного доступу до болтів на 10, що кріпить скло до механізму витягу, вся конструкції знаходиться в напруженому стані, т.к. скло упирається у верхню арку дверей.
Потрібно відкрутити 6 болтів.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

У верхній частині дверей є кругле технологічне віконце.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Через це "віконце", видно важіль склопідйомника, в важелі є маленьке овальне отвір, воно допоможе.
Вставивши в овальний отвір важеля підйомника і, упираючись в ребро технолог. "Віконце", зсуваємо конструкцію склопідйомника назад двері, до замку. Це потрібно т.к. Крім болтів даний механізм сидить ще на маленьких зачепах (язичках) в пазах, біля отворів для основних болтів, що кріплять. Важливо, щоб при зворотному збиранні, зачепи потрапили на свої місця.

Підхоплюємо все хутро, разом із прикріпленим склом, і приспускаємо трохи вниз. Головки болтів, що кріплять скло до хутра. склопідйомника, з'являться в отворах. Відкручуємо ці 2 болти.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Коли це зроблено, руками (обережно, щоб не вискочило з напрямних), піднімаємо скло і фіксуємо його скотчем, за арку дверей.

Потім витягаємо хутро. ел. склопідйомника, із дверей.

Далі:
Маючи в наявності надійні ключі «Зірочка» неважко розібрати електросклопідйомник.Спочатку нодо відкрутити велику круглу шайбу, щоб отримати доступ до шурупів. Завдання відокремити механічну частину від електричної, скріплено це на 3х саморізах «Зірочка». Після їх відкручування з одного боку – механіка, з іншого – мотор у зборі з блоком – електрика.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Мене цікавила лише електрика. Тонким ключем «зірочка» відкручуємо по периметру електроблоку багато маленьких гвинтиків,

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Відкриваємо блок.
Обережно, гумовий ущільнювач, від вологи.
В одній стороні мотор в іншій платі.

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

При уважному огляді виявилася несправність, справа була в пригорілих контактах двох реле.
В даному випадку була потрібна заміна обох реле.
Пошук "рідних" реле не дав результату.
Вчинив так, працює нормально.
Прорізавши гарячим гострим предметом корпус ел. блоку, підпаяв дроти з роз'ємами та підключив куплені (від ВАЗу) реле.

Роз'єми та реле вивів до динаміка, за пилозахист. Тут сухо і покласти є де. Дуже важливо, надійно закрити прорізане вікно, від води і вологи.
Збираємо все, у зворотному порядку.

Частина 2. Ремонт плати ел. блоки склопідйомників.

Вкотре перестав працювати, передній лівий електричний склопідйомник. Заклинило скло у закритому положенні.
Досвід ремонту вже є.
В перший раз, Описаний вище, скло перестало підніматися і опускатися, але реле в блоці, при натисканні на кнопку, клацали. Знявши механізм склопідйомника та розібравши електронний блок управління, виявив, що реле (2шт) на відкривання та закривання працюють, клацають. Однак контакти, які вони мають замикати, майже всі вигоріли. Тоді вирішив вивести дроти, на додатково встановлені, виносні реле. Реле найпростіші, наші. Плата з блоку управління, виймається важкувато.Вирішив не турбувати її, а, прорізавши віконце в пластиці корпусу, дістався до пайок штатних реле. Туди підпаяв, довгі дроти, вуст. наконечники, колодки, вставлені, куплені реле. Провід зробив довгі, реле встановив не в двері, а вивів за шумовий захист до динаміка. Дуже важливо забезпечити герметичність прорізаного віконця, яке залив герметиком. Два роки все працювало нормально.

Цього (другого) разуПідняте скло перестало опускатися, але реле в блоці вже не клацали. При натисканні на кнопку откр.- закриття, була тиша, реле не спрацьовували. Хотів купити новий блок управління, але дорогувато і знайти важко, а б/в з розбирання може виявитися нічим не краще за мого.
Вирішив, знову спробувати відремонтувати, сам.
Важливо. Для виконання зняття та розбору блоку управління обов'язково необхідно мати набір надійних, міцних торцевих ключів «Зірочка».

Відкручуємо та знімаємо оббивку дверей, відкручуємо динамік та вимкнути. динамік, знімаємо салонну ручку відкр. двері, знімаємо, приклеєний шумозахист.

1. А) Вимкнути роз'єм від блоку Ел. склопідйомників. Роз'єм знаходиться в самій передній частині дверей, добре видно, у верхній петлі. Міцно взявшись, рукою за насічку і сильно потягнути нагору, можна допомогти викруткою. Йде це роз'єм дуже туго т.к. всередині гумовий ущільнювач від вологи.
Фото 1А

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Фото 1

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Б) Головкою на 10, відкручуємо 6 болтів, відмічено червоним. Це болти кріплення механізму до дверей.
В) Необхідно вивести язичок механізму із зачеплення з гніздом дверей (позначено зеленим кольором). Для цього, підчепивши викруткою, через отвір відміч. на фото блакитним кольором, змістити весь механізм підйомника до замку дверей.

Г) Обережно, потягнувши донизу, приспустити весь механізм зі склом.В отворах дверей, відмічених жовтим кольором, з'являться головки двох болтів, їх відкрутити головкою на 10. Це болти кріплення механізму до скла. Відкрутивши ці болти, скло піднімаємо, руками та фіксуємо у верхньому положенні.Скло необхідно надійно зафіксувати, щоб не впало.

Д) Опускаємо та витягуємо механізм з блоком та мотором.

2. Уважно оглянувши і відзначивши положення установки великої круглої шайби, відкручуємо головкою 10 болт, що кріпить її до корпусу механізму (позначено зеленим кольором). Отримуємо доступ до саморізів, що з'єднують механічну та електричну частини електросклопідйомника.
Надійним, торцевим ключем «зірочка», відкручуємо три шурупи (позначено червоним).
Фото 2

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

3. Це сам механізм.
Фото 3

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4
Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

4. Більш тонким, міцним ключем, «зірочка», відкручуємо 8 шурупів. Закручені дуже туго, кришка сидить на еластичній прокладці, забезпечуючи повну герметичність (позначено червоним).
Фото 4

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

5. Обережно роз'єднуємо кришку, на якій закріплена плата, із самим блоком двигуна. Жовтим кольором відзначені силові контакти, живлення керування двигуна.
Фото 5

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

6. Підключивши плату до рідного роз'єму та під'єднати. штатну кнопку управління Включивши запалювання, робимо вимірювання тестером. У моєму випадку на двох великих клемах, від роз'єму, приходив (-) та (+), (позначено червоним). Далі не плюс не мінус не простежувалися.
Фото 6

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

7. Зроблені виміри вказали, що згоріли доріжки плати, побачити які складно, зняти плату з кришки корпусу дуже важко.
Припаяв дві перемички. Крапки пайок добре видно на фото.
Все запрацювало.
Фото 7

Ремонт реле та плати склопідйомника на Фольксваген Пасат Б4

Зібравши все, встановив на місця.
Скло відкривається та закривається.

Додаток від Філ-2000:

Доброго дня всім форумчанам!
Перш за все, дякую murz88, його докладний звіт допоміг заздалегідь проаналізувати несправність, легко демонтувати вузли та усунути проблему.

По справі. Третого дня разом, без попереджень, у дорозі помер правий передній ЕСП у нижньому положенні. Доїхав до місця, була година часу – розібрав двері, релюхи не клацають з жодної з кнопок, що управляють. Зняв роз'єм, сколхозив контрольку з лампи підсвічування номерного знака і пари проводків, визначив наявність напруги живлення і керуючих обох рівнів з обох кнопок (обчислював методом тику, потім порівняв розпаювання роз'єму ось зі схемкою – все збігається, аж до колірної маркування проводів. блок керування: Встромив на місце – диво, скло піднялося, і тут вже ЕСП помер у верхньому положенні остаточно.Одразу закрався висновок – неконтакт між роз'ємом і платою.

Приїхав додому, покурив пошук, і нарив ось цей топік на форумі vwts.ru. Все дуже схоже, відклав до моменту, коли з'явиться вільний час. Вчора з'явилось.
Описувати демонтаж не буду – все точно, як описав ТЗ. Ось він, пацієнт:

Моторчик із блоком від ножиць вирішив не від'єднувати – навіщо, якщо приблизно зрозуміло, що чекає і що робити? Для відкручування кришки вирішив використовувати шурик, пам'ятаючи про згадку МС про туго затягнуті шурупи – і йде рівніше і рівномірніше, і ціліші грані залишаться. Після розтину:

Зусилля на шурику – досвідченим шляхом, гарантований зрив – десь на середині шкали (у мене 14 із 32, не думаю, правда, що це Нм):

Усередині корпусу блоку управління – чисто і сухо, як у памперсі.

Ось сама плата у другій половинці корпусу із роз'ємом.При роз'єднанні половинок потрібно звернути увагу на те, що до моторчика у вузькій довгій «виносці» (ліворуч внизу на фотці) напруга підводиться двома ножовими контактами, тому, щоб не пошкодити датчик холу, краще двома шліцевими викрутками симетричним зусиллям з двох боків віджати половинку корпусу вгору в районі лівого з трьох нижніх «вушок» кріплення:

Поміряв мультиметром між силовими пінами роз'єму (крайні) та шинками перед реле. Якщо дивитися на фотку, на розніманні – верхній "мінус", і його шинка ближче до реле, нижній, відповідно, "плюс", ця шинка близька до роз'єму. Судячи з посади ТС, біля блоку водійських дверей – шинки розташовані так само, а ось плюсової та мінусової піни щодо «виросту» з датчиком холу – навпаки, тобто. "плюс" – з боку "виросту".
Так і є – холодна паяння на мінусовому піні. Перепрошую за фоту – те, що вона не у фокусі, побачив тільки під час підготовки звіту, коли пацієнт уже стояв на своєму штатному місці.

Щоб нічого не «пиляти» і не мати подальшого геморою з герметизацією, вирішив пропаяти прогріванням піна прямо зверху, для чого була використана паяльна станція з розігрівом до 360 градусів (температура плавлення припою на платі була невідома, а 360 у більшості випадків вистачає):

Застосовано конусне жало, щоб можна було «заглибитися» в отвір плати і, відповідно, краще прогріти пін ближче до припою. Час прогріву – 6-8 секунд:

На будь-який пожежний, прогрітий також і плюсовий пін – товсті піни, а отвори ще більше, тому ймовірність відшарування також і на «плюсі» в найближчому майбутньому дуже велика:

Вуаля, контакт є, перевірено на авто – релюхи клацають, напруга на шини моторчика йде.«Послідовність складання – зворотна розбирання». Затягування шурупів від центру – навпаки – навпаки по діагоналі, і т.д., як голову блоку, з тим самим моментом, що і відвертання. Перевірка перед встановленням. Встановлення на авто. Перевірка. Працює.

Доповнення від kirlito:

А ось і ще один спосіб ремонту контролера ЕСП:

ЕСП компанії Broose. Конкретно встановлено у VW sharan, ford galaxy, seat alhambra 2000 років випуску (рестайл). Витяг працював тільки вниз, вгору немає, при натисканні кнопки вгору тільки чути було клацання реле всередині контролера. Було розкрито контролера, виявлено здвоєне реле в одному корпусі. По терміновості було вклеєно дод. реле і підпаяно до клем несподіваного реле замикання (на фото), попередньо перерізавши потрібні доріжки на платі контролера.

. За рік друга частина реле теж вийшла з ладу, довелося вклеїти друге стандартне реле (на фото немає).

Якщо ви не знайшли інформацію про свій автомобіль – подивіться її на автомобілі побудовані на платформі вашого авто.
З великою ймовірністю інформація з ремонту та обслуговування підійде і для Вашого авто.

Де знаходиться реле дворників на ВАЗ 2107?

Де знаходиться реле дворників на ВАЗ 2107?

ВАЗ 2107 – один із найпоширеніших в Україні автомобілів. Він славиться своєю простотою у ремонті та надійністю. Все, що потрібно цій машині – догляд власника, гарна олія в мотор і коробку передач і вона служитиме вірою і правдою. Однією з небагатьох його проблем є нерідко виходити з ладу реле дворників. Це призводить до того, що склоочисники не працюють зовсім, або ж поступово сповільнюється їх циклічність. Для відновлення працездатності пристрою реле необхідно замінити, але зробити це не так просто.У цій статті описується місце розташування реле дворників на ВАЗ 2107, процес заміни новим.

Як працюють дворники і для чого вони потрібні?

Основне завдання склоочисників – створювати гарний рівень видимості у погану погоду, очищати від води та бруду лобове скло автомобіля. Допомогти їм у цьому може спеціальна автохімія та використання правильного омивача. Працюють склоочисники завдяки спеціальному моторредуктору, живлення на який подається від бортової цепочки автомобіля. А за періодичність роботи відповідає реле, що має маркування РС-514. ВАЗ 2107 має два режими роботи дворника – постійний та циклічний, з паузою у чотири секунди. Ефективність дворників безпосередньо пов'язана з якістю АКБ, купити гарний аккумулятор можна у нас.

Реле склоочисників, як один із найважливіших елементів системи, розташовується під торпедою, зліва. Прикручується двома гвинтами, які ховалися під оббивкою. Підключення здійснюється за допомогою спеціального штекера, розміщеного біля ручки гідрокоректора фар. Для перевірки приладу штекер необхідно відключити та витягнути.

Принципове пристрій

Знати де стоїть реле склоочисника на ВАЗ 2107 в інжекторній та карбюраторній версіях недостатньо. Для виконання ремонту слід вивчити принцип роботи. Виглядає цей прилад як чорна коробочка, всередині якої є мікросхема та електронні компоненти, що відповідають за правильну роботу дворників. Складається мікросхема з наступних елементів:

Підключення здійснюється за допомогою чотирьох проводів, за допомогою яких відбувається управління моторредуктором склоочисника.

Як замінити реле дворників

Для початку необхідно відзначити, що в карбюраторній та в інжекторній версіях автомобіля реле абсолютно ідентично.Далі, потрібно перевірити працездатність пристрою. Найпростіший спосіб взяти завідомо робочий прилад з іншої машини і підключити. Якщо склоочисники запрацюють, то проблема тут. У теорії, за наявності певних знань, його можна спробувати відновити, означивши вийшовши з ладу елемент і замінивши. Але якщо налагодити автомобіль потрібно терміново, то найпростіше замінити пристрій на новий. Зробити це досить просто:

  • Зняти мінусову клему з аккумулятора, знеструмивши всю бортову мережу автомобіля.
  • Відкрутити 2 гвинти.
  • Витягнутий штекер, одягнути на нове пристрій і прикрутити на місце.

Як працює реле дворників

У роботі склоочисника бере участь ланцюг елементів, до яких входять електромотор, запобіжник, кнопка включення і реле. Останнє виконує найважливішу функцію, керуючи всім процесом. Функціонує вона наступним чином:

  • При натисканні на кнопку вмикання, подається живлення на реле, всередині замикаються контакти, котушка вмикається і починає працювати моторредуктор двірників.
  • Впродовж наступних 3 секунд, біметалева пластина всередині пристрою загострюється, і живлення з електромотора склоочисників ВАЗ 2107 пропадає.
  • Після цього панель досить швидко остигає, і двірники знову входять у роботу.
  • Якщо активовано режим роботи із затримкою, то головний резистор розподіляє електрорушійну силу, що формується затримка, потрібна для циклічної роботи дворника.

Як бачимо, схема досить проста, а практично весь ремонт зводитися до заміни вийшов з ладу складових нових, тому все можна зробити самостійно.

Продукція ТМ Lubex

Lubex — найвідоміший бренд з усіх турецьких виробників різноманітних маслин для легкових автомобілів, вантажівок, сільськогосподарської техніки, комерційних автомобілів, мотоциклів і т.д.У каталозі представлені тільки високоякісні оливи, вироблені із застосуванням всього 70-річного досвіду компанії BELGIN.

Продукція ТМ Dynamax

Dynamax — сучасний європейський бренд, що спеціалізується на випуску високоякісної автомобільної продукції, що пропонується клієнтам за розумною ціною. Батьківщина бренду — Словаччина, в Україні він лише набирає популярності.


Categories:

Tags:


Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *