Як підключити кнопку стартера через реле

Яке реле відповідає за стартер?

Робота стартера управляється тягове релещо відповідає за перемикання між режимами генератора або двигуна. Тому у разі поломки обов'язково проводиться перевірка реле стартера.

Як зрозуміти, що не працює реле стартера?

Як правило, несправності тягового реле легко визначаються за такими ознаками:

  1. Після запуску двигуна стартер не припиняє обертатися;
  2. Стартер не може запустити двигун;
  3. Втягуюче реле стартера клацає, але стартер не крутить.

Чи можна встановити кнопку старт стоп?

Кнопку запуску старт-стоп можна встановити в машину будь-якої моделі, як замість замку запалювання, вмонтувавши на це місце, або ви можете вивести кнопку на панель приладів. Обов'язково перед установкою перевірте, чи буде вам зручне місце розташування кнопки, чи не буде заважати щось вільному доступу до неї.

Drive2
Встановлення кнопки пуску стартера разом із реле – DRIVE2

Встановлення кнопки запуску стартера разом з реле

Давно намагався поставити цю кнопку, і руки дійшли до цього. Спершу поставив без реле. Працювала дуже добре. Але ось коли трохи сідав акумулятор, бувало що з ключем крутить, а через кнопку немає. Ось останнім часом, якір стартера пішов у зношування, і стартер крутив туго. І коли намагався крутити через кнопку, спалив її та дроти. То був урок для мене. Тепер поставив реле до кнопки. Схему підключення реле взяв від сюди (www.drive2.ru/l/4722501/), за що йому велике спасибі.

Взяв із простору інтернету розпинування замку запалювання, підключив до нього реле. Мінус для реле взяв від металу регулювання керма.Сам реле залишив поряд із джгутом замку запалювання.

Раніше, коли вмикав хоча б магнітофон, не міг крутити кнопкою. А тепер з реле можна включити все, і крутить стартер без проблем.
Кнопку поставив поряд із замком запалювання, як на Пріорах.
Дрібниця, але приємно.

__________________________________
Підсумок:
Кнопка: 50₽
Реле та колодка: 200₽
Час та нерви: безцінно🤣

Як зробити кнопку старту замість ключа запалювання в автомобілі своїми руками

Червона кнопка старту для автомобіля без фіксації

Як не дивно, це питання дуже часто турбує автомобілістів і не тільки з естетичних міркувань – у дусі часу. Контактна група, розташована за ключем запалювання, дуже часто виходить з ладу, і міняти її далеко не просте завдання.

У старих автомобілях часто дроти від стартера підключені безпосередньо до контактів усередині контактної групи, які замикаються при повороті ключа запалювання.
При спрацьовуванні стартера споживається дуже багато енергії, а значить протікає великий струм (контакти б'ють іскру). Згодом на контактах утворюється наліт з гару або вони перегорають, більше не забезпечуючи надійний контакт.
У нових автомобілях встановлюється окреме реле, яке замикає контакти стартера при повороті ключа запалювання.

Основні плюси використання реле в ланцюгу живлення стартера:

– Така система надійніша, тому що реле розраховане на великі струми і живе набагато довше.
– Реле можна завжди замінити
– Контактна група за ключом запалювання працює дуже довго, оскільки включає лише реле, яке бере основне навантаження на себе.

Незалежно від того включає ваш стартер реле або безпосередньо контактна група, всі операції з підключення стартера однаково виконуються поворотом ключа.

Для початку потрібно визначити, які контакти відповідають за старт і підвести їх кнопці старту.

Для цього вам необхідно розібрати пластиковий захист під кермом автомобіля.
Дуже часто ззаду до контактної групи свердловини ключа підключено роз'єм з усіма необхідними проводами.
З двох сторін на цьому роз'ємі мають бути фіксуючі лапки. Вам необхідно натиснути на них і витягнути роз'єм.

Товсті силові дроти для підключення стартера при старті автомобіля через контактну групу

Якщо у вас старий автомобіль, оглянувши роз'єм контактної групи ви швидше за все знайдете два найтовстіші дроти. Дуже часто один із них червоного кольору – саме ці дроти безпосередньо підключені до стартера. Якщо ви з'єднаєте їх при поверненому ключі запалювання, швидше за все ваш стартер почне крутитися.

Далі можна йти простим шляхом. Можна просто встановити кнопку і підвести до неї ці два дроти, розмістивши кнопку в зручному для вас місці. Кнопка повинна бути без фіксації, тобто при натисканні замикати контакти, а відразу після того, як ви її відпустите розмикати.

Не забувайте, що кнопкою ви оперуватимете так само як і ключем. Натискаємо на кнопку, чекаємо поки стартер розкрутиться і як тільки двигун завівся відпускаємо кнопку.

Але не забувайте, що через кнопку проходитимуть дуже великі струми і швидше за все така кнопка згорить.

Ми використовували антивандальну хромовану кнопку – вона вийшла з ладу приблизно за півроку.

Антивандальна маталева кнопка без фіксації урівень

Якщо у вас новий автомобіль і стартер в ньому підключається за допомогою реле, вам необхідно буде серед безлічі проводів знайти саме ті які відповідають за контроль реле.

Для цього ви можете продзвонити тестером у режимі вимірювання опору всі дроти на корпус автомобіля. Всі дроти які продзвоняться – відзначити як масу (або мінус), тому що всі вони замкнуті на корпус.

Далі до кожного з проводів, що залишилися, торкнутися одним щупом тестера і іншим щупом до корпусу в режимі вимірювання напруги.

Нам потрібно знайти провід на якому з'являється 12 Вольт саме в момент повороту ключа, тобто коли починає крутиться ваш стартер.

Якщо ви знайшли цей контакт, потрібно перевірити, як працює система.

– Знайдіть якийсь контакт на якому щодо маси завжди є 12 Вольт.

– Поверніть ключ запалення в режим запалювання (стартер має бути вимкнено)

– Перевірте ще раз той провід, який ви знайшли:

* перевірте що б він не дзвонився з масою, не був закорочений з корпусом,

* перевірте, що на ньому з'явилася напруга при повороті ключа в режим включення стартера

– Тепер спробуйте окремо взятим проводом з'єднати провід, який ви знайшли пунктом вище, з'єднати з проводом на якому завжди є 12 Вольт.

Якщо після з'єднання ваш стартер прокрутився, значить ви знайшли проводи, які з'єднуються при повороті ключа, щоб прокрутився стартер.

На цьому ваша робота закінчена. Вам необхідно лише вивести ці дроти в зручне для вас місця на панелі приладів і підключити до них кнопку.

Якщо ваша машина старого зразка, вам краще встановити окреме реле для включення стартера і замикати лише контакти реле, а воно в свою чергу буде з'єднувати контакти стертера.

Вазовське реле на 30 Ампер – верхня кришка з електричною схемою

Автомобільне реле на 30 Ампер знизу – висновки для підключення

Стандартне реле ВАЗ на 30 Ампер має чотири контакти. Два з них відповідають за котушку, яка з'єднує контакти основної магістралі.

Подивитися які контакти за що відповідають ви можете на корпусі реле, або ви можете відкрити його і подивитися як воно влаштоване.

Електричне реле ВАЗ на 30 Ампер зсередини. Котушка індуктивності та сполучні контакти

Як не дивно абсолютно все одно куди підключати + (плюс) а куди – (мінус) на контактах котушки реле – вона в будь-якому випадку притягує потрібний контакт і з'єднує магістраль.

Саме тому ви можете використовувати вже підведений до реле плюсовий контакт із 12 Вольтами. Його можна з'єднати із контактом котушки. Відповідно другий контакт замикати на масу через кнопку.

Електрична схема підключення переривника для увімкнення реле керуючого включенням стартера

Саме ці два дроти
– мінус (маса)
– другий контакт котушки
необхідно вивести в зручному для вас місці та підключити до них кнопку.

Реле, що залишилися, для основної магістралі необхідно з'єднати з проводами на контактній групі які підключають стартер.

Не забувайте про велику потужність при підключенні цих дротів. Провіди повинні бути дуже товстими і підключення дуже надійними.

Провід можна безпосередньо припаяти до контактів реле, але швидше за все це буде помилкою, оскільки потім буде досить складно його замінити. У нашому випадку при розігріванні контактів паяльником вони розплавили пластиковий корпус реле і змістилися замкнувши контакти всередині реле.

Провід прямо припаяний до висновків електричного автомобільного реле

Найкраще знайти виносний роз'єм для таких реле, що продається окремо. На жаль, він не тішить ні своєю надійністю ні якістю виконання.

Провід на контактах роз'єму дуже тонкий і дуже погано триматися. Ми рекомендуємо вам вийняти кожен контакт і припаяти до них надійні товсті дроти.

Для зручного підключення можна закріпити на дроти гвинтові клеми.

Роз'єм для підключення реле Ваз із можливістю наступної заміни

Реле найкраще розмістити там де вам зручно буде в подальшому дістатися до нього для заміни або перевірки роботи системи.

Пам'ятайте, що всі вищеописані дії ви робите на свій страх і ризик, не рекомендуємо вам братися за такі складні електричні роботи, якщо у вас немає навичок в електротехніці.
Бажаємо вам удачі у всіх ваших починаннях.


Categories:

Tags:


Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *