Зміст:
Потяг на магнітній подушці – це пересувний транспорт, який використовує принципи магнетизму та електромагнетизму для свого руху. Відмінною особливістю такого поїзда є відсутність контакту з рейками – він "летить" у повітрі, спираючись на магнітні поля.
Основний принцип роботи поїзда на магнітній подушці ґрунтується на взаємодії магнітних полів. В основі системи лежать дві складові: магніти, розташовані на поїзді, та магніти, розміщені на трасі. Між ними створюється магнітне поле, що дозволяє поїзду вільно рухатися без тертя.
Під час руху поїзд на магнітній подушці "світить" над рейками, піднімаючись на невелику відстань над ними. Це досягається за рахунок взаємодії однаково полярних магнітів, розташованих на поїзді та на трасі. Магніти потягом створюють один полюс, а магніти на трасі – інший. Така конфігурація дозволяє створити силу відштовхування, внаслідок чого поїзд злітає і рухається без тертя.
Швидкість (км/год) | Відстань (км) | Час у дорозі (годинник) |
---|---|---|
100 | 200 | 2 |
200 | 400 | 2 |
300 | 600 | 2 |
На базі технології EMS побудовано поїзди Transrapid і, зокрема,
. Поїзди на базі технології EMS наводяться в рух і здійснюють гальмування за допомогою синхронного лінійного двигуна низького прискорення, представленого опорними магнітами та полотном, над яким ширяє магнітоплан.5 січ. 2014 р.
Як зупиняється поїзд магнітною подушкою?
Поїзди на магнітних подушках не є новою концепцією і вже використовуються у Китаї, Південній Кореї та Японії. Система магнітної левітації утримує поїзд над рейками та рухає його вперед. Потяг фактично пливе на висоті 5 см над рейками та рухається на повітряній подушці.
Як рухається поїзд магнітною подушкою?
При рух поїзда магнітний потік, що проходить через контур полотна, постійно змінюється, і в ньому виникають сильні індукційні струми. Вони створюють потужне магнітне поле, яке відштовхує магнітну підвіску поїзди. Склад левітує рахунок відштовхування однакових полюсів і притягування різних полюсів магнітів.
Яку швидкість розвиває поїзд магнітною подушкою?
Поки у більшості країн починається впровадження високошвидкісних електропоїздів, вчені обговорюють розвиток магнітної левітації: якщо поїзд на магнітній подушці ходитиме у вакуумному тунелі, можна уникнути повітряного опору. Теоретично швидкість руху таких поїздів досягатиме 6000-8000 км/год.
Залишити відповідь